Obsah
E-mailový marketing je účinná forma direct marketingu, která využívá e-mail k propagaci produktů, služeb nebo obsahu. Lze jej využít k budování vztahů se zákazníky, zasílání propagačních zpráv nebo informování odběratelů o důležitých novinkách. Vytvářením personalizovaných a segmentovaných e-mailů mohou e-mailoví marketéři cílit na konkrétní publikum, sledovat úspěšnost svých kampaní a analyzovat údaje o uživatelích s cílem zvýšit návratnost investic.
Cílená a relevantní e-mailingová sdělení pro maximální efektivitu
Naše profesionální řešení pro e-mailový marketing nabízejí cílená, relevantní sdělení pro maximální účinnost. Využíváme moderní technologie k vytváření a doručování zpráv, které jsou přizpůsobeny vašemu cílovému publiku, což zajišťuje maximální zapojení a návratnost investic. Díky našim řešením můžete ze svého e-mailového marketingu vytěžit maximum.
Hlavní výhody e-mail marketingu
- Větší zapojení zákazníků díky personalizaci a cílenému obsahu
- Zlepšení míry otevření a prokliků díky tomu, že obsah je relevantní
- Automatizace e-mailů – vytvoření scénáře se šablonou, který se pak automaticky rozesílá. Např.: přivítání, svátky, opuštění košíku, aj..
- Personalizované e-maily – pokud už ta data o svých zákaznících máme, pojďme je využít hlavně směrem k nim samotným 🙂
- Segmentování zákazníků – rozdělíme vaše zákazníky do různých kategorií podle toho, jak nakupují, o co mají zájem, na co klikají – a posíláme obsah, který je zajímá.
- Všechen obsah je v souladu s právními předpisy – od roku 2023 již žádné falešné slevy ani jiný nezákonný obsah.
Zajímavá data:
E-mailové kampaně v ČR se průměrně pohybují na těchto číslech:
- 1-3 % míra prokliku
- 19-23 % míra otevření
- 2-6 kampaní za měsíc
- 2-4 sekvence v automatizaci
Jak jste na tom vy?
Co nabízíme:
V současné době jsme schopni převzít databáze a kampaně, které již probíhají, nebo můžeme začít zcela od začátku – v takovém případě preferujeme nástroje Ecomail a Mailchimp. V případě jsme schopni zajistit další nástroje (Smartemailing, Mailerlite).
- Strategie e-mail marketingu
- Audit stávajících kampaní
- Správa databáze a sběr kontaktů
- Návrh automatizací
- Nasazení a propojení nástroje
Platíte pouze za nasazení nástroje a nástroj samotný podle výběru.
Mailchimp | Ecomail | Smartemailing | Mailerlite | |
---|---|---|---|---|
Kontakty zdarma | 500 | 200 | 0 | 1000 |
5000 kontaktů | 1500-2300 Kč | 780-1170 Kč | 1200 Kč | 720-850 Kč |
10000 kontaktů | 2300-3100 Kč | 1140-1710 Kč | 2400 Kč | 1200-1900 Kč |
Připravte se na výsledky: Vyzkoušejte naši e-mail marketingovou službu, která přináší výsledky!
Kdo se o vás bude starat
Konzultace nad dlouhodobou strategií, plánování kampaní a obsahu řeší Miloslav Hamsa. Technickou část zajišťuje kolegyně Lenka – s 10 letou zkušeností a praxí pro klienty jako třeba Marketing Festival, Reshoper, VUT nebo i zahraniční konference NY KnowGO.