Jednorázové analýzy

Persony

Persona je uživatel, pro kterého web tvoříte, a je i konverzní. A právě persony chcete na svůj web přivést, protože ocení obsah webu a vydělají vám peníze. Je to vaše cílovka.

V čem vám persony pomohou?

Pomohou ve veškerých budoucích online aktivitách. Budete vědět, na koho cílit, kde se persony na internetu pohybují, co je zajímá a jak je oslovit. Věřte nám, když říkáme, že bez person to nejde.


Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

SEO je pro někoho sprosté slovo, pro nás je to živobytí. Nemá smysl dělat linkbuilding pro web, který nemá SEO v pořádku. Proto vám jej raději zkontrolujeme.

V čem vám SEO pomůže?

Díky správně nastavenému SEO je web jednoduše čitelný pro roboty vyhledávačů a zobrazuje se ve výsledcích vyhledávání.

Dejme si příklad: web má 355 stránek, ale vyhledávač zobrazí například jen 100 stránek. Kde je chyba? Správně, v SEO. Vašich 255 stránek se ve vyhledávání nezobrazuje a vy přicházíte o návštěvnost.


Analýza klíčových slov (AKS)

Analýza klíčových slov bývá zpravidla nejrozsáhlejší dokument, respektive tabulka, kterou děláme. Proč? Protože obsahuje co největší množství relevantních klíčových slov, která souvisí s vaším webem. Aby bylo snadnější se v tabulce orientovat, dostanete k ní i samostatný dokument, kde jsou přehledně sepsány výstupy analýzy a jak s frázemi konkrétně nakládat.

V čem vám AKS pomůže?

Na základě AKS budete vědět, jaké fráze na webu použít. Budete vědět, jak vytvořit/změnit strukturu webu, jaké fráze vložit do titulků, nadpisů i popisků stránek. Kromě toho získáte inspiraci na obsah, který persony zajímá a chtějí o něm číst.


Analýza odkazového profilu

Vedou na váš web odkazy z autoritativních nebo škodlivých stránek? Odkazují na web jen samé katalogy, nebo i nějaký bloger? Vede hodně odkazů ze zápatí webů, nebo jsou umístěny hezky v textu stránky? A jak je na tom konkurence? Na toto i další věci odpoví analýza odkazového profilu.

V čem vám analýza odkazového profilu pomůže?

Zjistíte, zda na váš web vedou “dobré” odkazy, jestli mají vhodný text a jestli náhodou nebude lepší nějaké odkazy smazat a vyhnout se případným problémům. Zároveň zjistíte, kdo odkazuje na vaši konkurenci a na jaký obsah. A hned si můžete položit otázku, proč odkazují na konkurenci a ne na mě? A další věc je ta, že vyhledávače odkazy směřující na váš web hodnotí a čím více odkazů z autoritativních stránek máte, tím lépe pro vás.


Analýza odkazových příležitostí

Tato analýza má za úkol najít vhodné weby, se kterými lze navázat spolupráce či je nějak využít. Získáte seznam konkrétních webů z různých oborů, kde se persony pohybují a kde je tedy vhodné je oslovit.

V čem vám analýza odkazových příležitostí pomůže?

Dejme tomu, že vlastníte e-shop s jídlem pro psy. Na českém internetu je zhruba 1468 webových stránek zabývající se problematikou psů. Z těchto stránek je 893 aktivních, z těch je 263 stránek věnující se čistě popisu charakteristických vlastností jednotlivých plemen a těchto 263 oslovíme. Získáte seznam 263 url adres s kontaktem a odkazem na sociální stránky, tedy kompletní podklady pro oslovení webů s případnou nabídkou spolupráce. Nemusíte dohledávat jakékoliv údaje.


Strategie linkbuildingu

Strategie linkbuildingu vychází z výstupů všech předchozích analýz. Obsahuje metody linkbuildingu vhodné pro váš konkrétní web. Slouží jako ucelený podklad pro veškeré linkbuildingové aktivity.

V čem vám strategie linkbuildingu pomůže?

Budete mít v ruce kompletní návod, jak dělat linkbuilding pro váš web a to i bez pomoci linkbuildera. V dokumentu najdete nejen know-how, ale i ukázky emailů k oslovení a ukázky konkrétních webů k oslovení.