Linkbuilding není jen o tvorbě odkazů, jak by se mělo na první pohled zdát. Jde především o tvorbu partnerství, které je výhodné pro všechny účastníky. Pro úspěšný linkbuilding je třeba spolupráce i z vaší strany a buďte proto připraveni, že po vás budeme chtít mnoho věcí.
Cíl linkbuildingu
Cílem linkbuildingu je přivést na váš web relevantní návštěvnost. Nemá za úkol zvyšovat tržby či jiné konverze. Ovlivňuje je, ale nepřímo.
Běžným KPI (cílem) je zvýšení návštěvnosti z organického hledání oproti stejnému období v předchozím roce + tvorba návštěvnosti z vytvořených odkazů.
Než se linkbuilding projeví, trvá to i několik měsíců, proto preferujeme dlouhodobé spolupráce minimálně na 6 měsíců, ideálně na 1 rok.
Na počtu odkazů nezáleží, důležitá je jejich síla!